søndag 8. april 2012

Hjørnet.


 Den høye mannen ville ha stor tv. Veldig stor. 
Dette ble faktisk et kompromiss når det gjelder størrelse. 
Jeg prøver å blande inn mannens skatter i interiøret også. Globusbarskapet er stort, men et utrolig kult møbel i seg selv! 





Kofferter blir jeg ikke lei av. 
De fungerer veldig fint som dekorativ oppbevaring -
spesielt i en liten leilighet!

  



Mannen er begeistret for det nautiske og gamle. 


Lampeskjermene er sydd fast for hånd og er veldig skjøre.
De har noen stygge rifter, 
men de er bare for fine til å byttes ut! 




Tvbenken er fra ikea
Globusbarskapet er kjøpt brukt fra Finn.no
Koffertene er fra loppemarked
Muggen er fra min kjære mor
Lampen fikk jeg for 200,- på loppemarked (midt i Oslo!!) 

2 kommentarer:

  1. Hello og gooood påske! (det som er igjen av den*s*)
    Tuuusen takk for hyggelig hilsen inne hos meg!
    Alltid koselig med nye fjes!

    ...håper du trives her i bloggland?

    fikk hakeglipp da jeg så hvor LITE du hadde betalt for den lampa!!!! Det er jo helt sinnsykt, også midt i Oslo da!!
    Har selv en slik en, arvet etter besteforeldrene mine.
    Likte lampeskjermene dine godt!!

    Kjenner meg igjen i det du sier med å få alle duppedittene til mannen å passe inn i interiøret ;)
    Men det går så bra så!!
    Heldigvis har jeg er mann som er opptatt av hvordan ting ser ut, og han er glad i lyd/anlegg som "nesten ikke synes". Så takk for det!!! hihihi!!

    Håper å titte innom deg snart igjen!

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  2. Hvad er det med mænd og store tv? ;)

    SvarSlett